24 Temmuz 2012 Salı

3 idiots 2009


Vizyon Tarihi: 24 Aralık 2009
Yönetmen: Rajkumar Hirani
Senarist: Rajkumar Hirani
Süre: 170dk
imdb puanı: 8.3

Oyuncu Kadrosu:

Aamir Khan(Rancho), Kareena Kapoor(Pia), Boman İrani(Virüs), Sharman Joshi(Raju), Javed Jaffrey(Farhan)

Benim Puanım: 10 / 9


Filmle ilgili düşüncem:

Şimdi bitti sıcağı sıcağına yazıyorum, parça parça izleyerek 3 günde bitirdim filmi. Açıkçası film Hint filmi olduğundan ve bizde amerikan filmlerine aç olduğumuzdan beklettim filmi. Adı da pek ilgimi çekmemişti zaten ama filmi tavsiye eden arkadaş sayısı arttıkça izleyeyim dedim.

İnanılmaz bir film. Açık ve net olan bir şey var ki film eğlendiriyor abi. Türk komedisi diye geçinen filmlere taş çıkartır. Amerikan filmleriyle yarışabilecek nitelikte. Komedi, dram, aşk, macera her duyguyu içinde barındırmakla kalmıyor, tüm duyguları içinizde hissettiriyor. Espriler çok kaliteli. Başrole ayrı bir parantez açmak gerekir (Filmden sonra oyuncuları araştırırken farkettim ki Aamir khan burada mühendislik öğrencisini oynarken 44 yaşındaymış. Gözlerime inanamadım bir kaç yerden daha kontrol ettim ama doğru) mimik abidesi, harika oynamış.

Filmin sonlarına doğru o kadar mühendisliği ön planda tuttular acaba kullanmayacaklar mı? iyi malzeme çıkar diye beklerken, müdürün kızının doğum sahnesiyle mühendislik ve pratik çözümler arasındaki bağ on numara olmuş. Film güldürmenin yanında çok anlamlı mesajlar veriyor. Bu filmde durdurarak tekrar tekrar izlediğim filmler arasına girdi. Herkese Tavsiyemdir, kesinlikle izlenmeli.

Filmden küçük bir öğüt:

- Tutkunu mesleğin yapmalısın. (Fotoğrafçı olmak isteyen bir mühendislik öğrencisinin babasına sözü)


1 yorum:

  1. Bu filmdeki gençlik, Amerikan filmlerindeki gençlikten daha samimi ve gerçekçi.

    YanıtlaSil