23 Temmuz 2012 Pazartesi

Ben 4 Numara - 2011

Vizyon Tarihi: 25 Mart 2011
Yönetmen: D. J. Caruso
Senarist: Miles Millar
Süre: 109dk
imdb puanı: 6.1

Oyuncu Kadrosu:

Alex Pettyfer(4 Numara), Timothy Olyphant(Henri), Teresa Palmer(6 Numara), Dianna Agron(Sarah Hart)

Benim Puanım: 10 / 6.5


Filmle ilgili düşüncem:

Walt Disney yazısını ben filmin sonunda gördüm. Neden başta olmadığını ise film bittikten sonra anladım. Herhalde beklentiyi yüksek tutmak istemediler. Gençlik temalı bir fantastik film. Başka dünyadan gelen ve sayıları azalmış iyi uzaylıların dünyada saklandığı, kötülerinse onları öldürmek için dünyaya geldiği bir konu üzerine yapılmış film. Konu basit ancak yapım ekibi konuyu kendileri dahi anlamamış olacak ki kopuk bir film. Sadece sonuca götürmek, para kazanılmak amacıyla genç oyuncuların yeteneklerini sergileyebileceği bir film yapılmak istenmiş. Ben beğenmedim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder