26 Temmuz 2012 Perşembe

Aşk Mektupları 2010


Vizyon Tarihi: 14 Mayıs 2010
Yönetmen: Gary Winick
Senarist: Jose Rivera
Süre: 105dk
imdb puanı: 6.3

Oyuncu Kadrosu: 

Amanda Seyfried(Sophie), Garcia Bernal(Victor), Christopher Egan(Charlie), Vanessa Redgrave(Claire)

Benim Puanım: 6.9


Filmle ilgili düşüncem:

Orjinal adı "Juliet'e mektuplar". Filmi izleyince anlayacaksınız ki juliet'in sekreterleri altı çizilesi bir bölüm. Film, ABD'de yaşayan işi haberlerin doğruluğunu denetleyen bir haber dedektifi olan Sophie ve İtalyan Restaurantı açmak isteyen sevgilisi Victor'un İtalya'ya evlilik öncesi balayıya gitmesiyle başlıyor.

Basit ama ilginç konusuyla ilk defa karşılaştığım bir film. Ben izlerken hoş vakit geçirdim. Filmin yarısına kadar aradaki bağlantıları kafanızda kurmaya çalışıyorsunuz ve bağlantıları kurduğunuzda filmin sonunu da tahmin etmek zor olmuyor.

Filmin bazı yerlerinde filmden kopup İtalya'nın doğal güzelliklerinin ve insanlarının bize, Türklere ne kadar benzediğini düşündüm. Yani o kadar sürükleyici bir film değildi.

Ama bu film bana iki şey öğretti:

İlki Aşka saygı duymayı..
İkincisi ise kadınların kararlarının çabuk değiştiğini, sürekli ilgi alaka beklediklerini ve kafasında bitirmişse artık geri dönüşü olmadığını..

Başrolün olmasa bile yan rolün güzel bir aşk hikayesini anlatıyor. Romantik film sevenlere tavsiye edebilirim..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder