22 Temmuz 2012 Pazar

Açlık Oyunları 2012

Vizyon Tarihi: 23 Mart 2012
Yönetmen: Gary Ross
Süre: 1sa 42dk
imdb puanı: 7.6

Oyuncu Kadrosu:

Jennifer Lawrance(Kitniss Everdeen), Josh Hutcherson(Peeta Mellark), Woody Harrelson(Haymitch Abernathy), Elizabeth Banks(Effie Trinket), Stanley Tucci(Caeser Flickerman)

Benim puanım 10 / 7


Filmle ilgili ne düşünüyorum:

Film başroldeki kızın üzerine kurulmuş, kızın oyunculuğu güzel ama filmle ilgili epey eksik var. Öncelikle kamera çekimleri çok acemice, orman yatay çekiminde insanın başını döndürüyor, tüplerden çıktıktan sonraki kavga sahnesi çok amatörce çekilmiş kimin kimle kavga ettiği belli değil. Bazı yerler kopuk 2 numaralı mıntıkalı çocuk fazla ön planda ancak son sahnede az rol almış. Başkan yardımcısı rolündeki adama ne oldu açıklayıcı olunmamış. Sonu iyi bir son değildi, ayrıca insanlar arası uçurumları göstermeleri güzel fakat zenginlerin o tiplerde olmaları saçma geldi bana. Oyunlarda açlık biraz daha ön planda olabilirdi. Aç kalmışlığın verdiği psikolojik bozukluklar, yaşanan travmalar ön planda tutulabilirdi. Şahsen ben açlık namına birşey hissetmedim. Olumlu yanlarından akılda kalanı ise kitaptaki herşeyi anlatmış. Para kazanmak adına yapılmış bir film izlenimi bıraktı bende.

Kısacası bu kadar eleştirinin sebebi filmden beklentinin yüksek olmasından dolayı, film idare eder, daha iyi olabilirdi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder