27 Aralık 2012 Perşembe

Cehennem Melekleri 2 - 2012


Vizyon Tarihi: 17 Ağustos 2012
Yönetmen: Simon West
Senarist: Richard Wenk, Sylvester Stallone
Süre: 103dk
imdb puanı: 7.0

Oyuncu Kadrosu:
Sylvester Stallone(Barney Ross), Jason Statham(Lee Christmas), Jean-Claude Van Damme(Vilain), Bruce Willis(Church), Arnold Schwarzenegger(Trench)

Benim Puanım: 8.2


Filmin özeti ve filmle ilgili düşüncem:

Cehennem melekleri intikam için bir araya geliyor. Bay Church için oldukça basit bir işi aldıktan sonra, Expendables’ın plânları yanlış gider ve içlerinden biri, rakip bir paralı asker olan Jean Vilain tarafından öldürülür. Expendables, yeni üyeleri Billy the Kid ve Maggie ile ölümcül bir silâhı durdurmak ve kardeşlerini öldüren caniden intikam almak için düşman bölgesine doğru yola çıkar.

----------------------------------------------------

“Bu kadro patates doğrasa bile izlerim..”

Oyuncu kadrosunu yazarken dahi heyecanlanıyorum. Öncelikle herkesin hangi filmi izleyeceğini ilk sorduğu yer imdb’dir. Bu filmin imdb notunun düşmesinin sebebini, ben bu kadroyu gören herkesin beklentisini aşırı yüksek tutmasından kaynaklandığını düşünüyorum.
Şunun farkında olmalıyız ki kadro 40 yaş üstü ve daha fazlasını beklemek abartıya girer ve bence filmin sonunda Arnold’un söylediği cümle bunu gayet net açıklıyor.

Ben ilk film daha güzeldi eleştirilerine katılmıyorum. Açıkça söylemek gerekirse ben ilk filmde Bruce Wills ve Arnold’u çok fazla göremediğim için çok fazla tat alamadım. Bu filmin en büyük avantajı da bu ikisi de aksiyonun tam ortasına giriyor. Biraz komedi tarafında olmaları da çok tadında olmuş. İşin içine bir de hiç beklenmedik bir anda Van Damme girince film tadından yenmeyecek bir hale geliyor.

Benim birde şu dikkatimi çekti. Amerika dışında yaşayanların hepsi köylerde yaşayan, aciz, bir kötü adam tarafından eziyete maruz kalan insanlar olarak gösteriliyor ve bir otoritenin bulunmadığı bu yerlerde başrol oyuncuların da  kurtarıcı rolünde olmaları bana Amerikan demokrasisinin küçük bir piyesini hatırlattı.

Çok fazla üzerine konuşulacak bir film değil. Rambo yıllara meydan okurcasına ben daha buradayım diyor. Statham’da yeni Rambo olma yolunda ilerlemiş görünüyor. Jet Li’nin de olmasını dilerdim. Tek başına olan filmlerini keyifle izlediğimiz kahramanların takım halinde bulunduğu bu görsel şöleni kaçırmamanızı tavsiye ediyorum. İyi seyirler..

Filmden küçük bir anı:

+ Bruce Wills, Sylvester’a hediye ettiği uçağı gösteriyor..

Sylvester: O şey müzeye ait olmalı.
Arnold: Hepimiz öyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder