27 Aralık 2012 Perşembe

Turist 2010


Vizyon Tarihi: 10 Aralık 2010
Yönetmen: Florian Henckel von Donnersmarck
Senarist: Florian Henckel von Donnersmarck, Christopher McQuarrie
Süre: 103dk
imdb puanı: 5.6

Oyuncu Kadrosu:
Angelina Jolie(Elise Clifton-Ward), Johnny Depp(Frank Tupelo), Paul Bettany(Ajan John Acheson)

Benim Puanım: 6.5


Filmin özeti ve filmle ilgili düşüncem:

Hikaye şudur; kırık kalbinin acısından kurtulmak için İtalya’ya giden Amerikalı bir turist, Frank’in etrafında şekilleniyor.  Olağanüstü bir kadın olan Elise’nin yoluna çıkmasıyla işler değişir.  Ancak Elise’nin onunla karşılaşması aslında tesadüf değildir.  Arka planda Venedik’in nefes kesen manzaraları eşliğinde Frank,  bir ilişkinin ardından koşarken aslında etrafında tehlikeli entrikaların döndüğünü fark eder.

----------------------------------------------------
Açıkçası filmi bir yere koyamadım. Johnny depp olunca bir romantik film olsa güzel olurdu diyorsunuz ama film romantik bir film değil. Angelina Jolie olunca Tomb Raider’dan kalma bir aksiyon vardır diyorsunuz ama aksiyon filmi değil. Hepsinden bir parça barındırıyor ancak hiçbirini tam olarak karşılamıyor. Filmin son sahnesi olmasa vasat bir filmdi benim için. Ama o son sahne bir anlamda filmi kurtarmayı başardı diyebiliriz.

Oyunculuklar iyi gibiydi. Bir makas eller ya da karayip korsanı kadar olmasa da Johnny depp’in oyunculuğunu beğendim. Angelina, oyunculuğunun hakkını veren isimlerden. Depp’e göre mimikleriyle daha çok şey anlatıyor.

Filmin en güzel yanı ise Angelina Jolie’nin muhteşem endamının yanı sıra film harika bir Venedik manzarası sunuyor bizlere. Harika bir şehirmiş, Sular altında kalmadan görmek istiyorum o yüzden muhakkak gideceğim yerler arasında zirveye not ettim.

Kısaca çok iyi bir film değildi fakat sıkılmadan izlediğimde bir gerçek. Bence izleyin Angelina ve Johnny ile Venedik çok güzel. İyi seyirler..

Filmden güzel bir diyalog:

Elise: Hadi beni akşam yemeğine davet et.
Frank: Akşam yemeğine gitmek ister misin?
E: Kadınlar, kendilerine soru sorulmasından hoşlanmazlar.
F: Akşam yemeğinde bana katıl.
E: Fazla iddialı.
F: Akşam yemeğine gidiyorum. Canın isterse Gelirsin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder