30 Ağustos 2013 Cuma

Rock n Love: Bu Gece Benimsin

Vizyon Tarihi: 3 Ağustos 2012

Yönetmen: David Mackenzie
Senarist: Thomas Leveritt
Süre: 83dk
imdb puanı: 5.8

Oyuncu Kadrosu:
Luke Treadaway (Adam), Natalia Tena (Morello), Rebecca Benson (Lucie)

Benim Puanım: 5


Filmin özeti ve filmle ilgili düşüncem:


Adam çok meşhur bir elektropop grubunun çapkın solistidir ve tüm yakışıklılığı şımarık top model sevgilisi ile taçlanmıştır. Morello ise zengin bankacı sevgilisinin yanı sıra yeni yeni meşhur olmaya başlayan post-punk kızlar grubunun en gözde elemanıdır. Ve birbirlerine hırsla rakip olan bu iki rock yıldızı, 24 saat boyunca birbirlerine kelepçeli olarak kalırlar! Hem de binlerce kişinin katılacağı müzik festivalinde sahne almadan hemen önce! Kelepçenin kayıp anahtarını bulamayacaklarına göre, karşılıklı yumuşamanın zamanı gelmiş midir?

----------------------------------------------------

Filmi nereden duyduğumu bilmiyorum ama telefonumun notları arasında buldum. Açık söyleyeyim izlemeye karar verdiğimde beklentim olumsuz yöndeydi. Daha çok parti üzerinden giderler diye düşünüyordum. İzlemeye başlayınca film aslında güzel bir izlenim bırakmaya başladı fakat sonunda söylediğim şu oldu “Çok amatörce.”

El kamerasıyla çekiliyor diye düşünüyorsun, kendini o gerçekçiliğe kaptırmaya hazırsın ama sonra o hava kayboluyor. Rock n Coke tarzı bir müzik festivalinde geçen filmde iki müzisyen birbirine kelepçeleniyor. Birbirine diklenen iki insanı bir arada tutmak için yapılan en klişe yöntem. Geceyi birlikte geçirerek sakinleşmeleri sağlanıyor. Bilin bakalım ne oluyor?

Evet evet birbirlerine aşık oluyorlar! Bana çok klişe gelse de konunun ve müzik festivali temasının ilgimi çekmesi bunu göz ardı etmemi sağladı. Yine de final yok gibi bir şeydi ve film vakit kaybından öte gidemedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder