30 Ağustos 2013 Cuma

Romantik Komedi 2: Bekarlığa Veda

Vizyon Tarihi: 14 Şubat 2013
Yönetmen: Erol Özlevi
Senarist: Aslı Zengin, Ceren Asla
Süre: 110dk
imdb puanı: 5.4

Oyuncu Kadrosu:
Engin Altan Düzyatan (Cem), Sinem Kobal (Didem), Sedef Avcı (Esra)

Benim Puanım: 5.5


Filmin özeti ve filmle ilgili düşüncem:

Esra, heyecanla evlilik hazırlıkları yaparken, en yakın arkadaşı Didem de kızlar arasındaki tek bekar kişi olarak kalmaktan dolayı panikler ve sevgilisi  Cem'i evliliğe ikna etmek için çeşitli taktikler uygulamaya başlar. Didem evlenme teklifi beklerken, Cem yeni filminde başrol oynadığı Gözde'yle (Özge Ulusoy) tanışır ve filmine konsantre olur.  Bunun üzerine kıskançlık krizlerine giren Didem, Cem'i yakın  takibe alır. Bu takip esnasında erkeklerin  Antalya "Adam&Eve Otel"de bekarlığa veda partisinde olduklarını öğrenir.

----------------------------------------------------

Filmin genel özeti ile başlayayım: Romantik desen değil, komedi hiç değil, hiçbir kesime hitap etmeyen anlamsız bir film. Tam bir fiyasko.

Böyle filmlerde olmazsa olmazlar güzel kadınlar, yakışıklı erkekler, aşk, tutku, ihtirastır bu konular yabancı yönetmenlerde çok akıcı ve sürükleyici anlatılabiliyor ama bu filmin genel havasında o çekimserliği hissediyorsunuz; acaba geleneklerimize yanlış mı havasında bir film olmuş. Oyuncular inandırıcı değildi. Filme kendimi kaptıramadım, o havaya giremedim.

Aslına bakarsak romantizmden çok komedi filmi olmalı fakat içinde komik oyuncudan eser yok. Jest ve mimikleri ile güldüren, tebessüm ettiren bir oyuncu bile bulamadım.

Filmin sonu tahmin edilebiliyor. Bu normal olabilir ama film içi sahneler dahi nereye gideceği belli. Filmi bırakıp biraz sonra şu gelir, şöyle der diyorsunuz. Çok kalıplaşmış ve dışına çıkılamamış. Kabul ediyorum romantik komedi filmlerde tarzı uç şeyler yapamazsınız ama buna rağmen kötüydü. Karakterler de kalıplaşmış yani bekarlığa veda partisinde kim olur diye sorsan aynı castı oluşturursunuz.

Sonuç olarak film beni şaşırtmadı, en azından hoş bir tat bırakmasını beklerdim.
Keyif almadım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder