17 Eylül 2012 Pazartesi

Kasımda Aşk Başkadır 2001


Vizyon Tarihi: 11 Mayıs 2001
Yönetmen: Pat O’Connor
Senarist: Herman Raucher, Paul Yurick(hikaye)
Süre: 119dk
imdb puanı: 6.3

Oyuncu Kadrosu: 
Keanu Reeves(Nelson Moss), Charlize Theron(Sara Deever)

Benim Puanım: 7.8


Filmin özeti ve filmle ilgili düşüncem:

"Bazı insanların birbirlerine aşık olması gerekir. Ama bu; beraber olacakları anlamına gelmez..."

Hikaye şudur ki; Nelson işkolik bir reklamcıdır. Çocukluğunda ezilmiş, sönük bir yaşantısı olması sebebiyle ilerleyen yıllarda bunu hırsıyla örtmüş bir adamdır. Sara ise erkeklerin iyi yönlerini ortaya çıkaran çekici bir karakterdir. Engelleri ortadan kaldırıp asıl Nelsonı ortaya çıkaran hayat dolu bir kadındır. Zenginliği, maddiyatı ve ailesini elinin tersiyle itmiş, anı yaşayan biri. Ehliyet sınavında karşılaşan bu ikilinin bir aylık beklentisiz, baskısız deneme süresi hesaba katmadıkları bir şeyle iyice karışır: Aşk..

----------------------------------------------------

Eğer filmi yeni izleyecekseniz adı bu kadar efsane olmuş başka bir film hatırlamıyorsunuzdur sanırım. Orijinal adı Tatlı Kasım ama bana göre Kasımda Aşk Başkadır tam anlamıyla filmi özetlemiş. Sara’nın her ay evini ve kalbini problemli bir adamla paylaşması farklıydı. Sonunda Nelson’a aşık olması güzeldi. Charlize Theron’un oyunculuğu harikaydı. Uzun saçlıyken daha bir harika olduğunu da söylemeden geçmek istemiyorum. Keanu Reeves rolünün hakkını vermiş.

Filmin sonunda hayır ya burada bitmemeli sitemlerinizi duyar gibiyim. Sonu güzel miydi bilmiyorum. Sadece mutlu sona alışan bizler için böyle bitmemeliydi.

Şunu belirtmek istiyorum. Film 11 yıl önce yapılmış. O nedenle o gözle izlemenizi tavsiye ediyorum. Yoksa bu zamanda böyle şeyler kaldı mı kardeşim havasına gireceksiniz ve filmde beklentinizi karşılamayacak. Romantik dram filmleri sevenler, Charlizeciler ve Keanucular herkese tavsiye ediyorum. İyi seyirler.. :)

Filmde en hoşuma giden sahne:

+ Mutlu Noellerle başlayan sahne..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder