2 Eylül 2012 Pazar

Aşk Geliyorum Demez 2009


Vizyon Tarihi: 6 Kasım 2009
Yönetmen: Murat Şeker
Senarist: Murat Şeker, Selami Genli
Süre: 95dk
imdb puanı: 5.5

Oyuncu Kadrosu: 
Tolgahan Sayışman(Ali), Bergüzar Korel(Gözde)

Benim Puanım: 6.5


Filmle ilgili düşüncem:

“Aşk Geliyorum Demez” filmi, Mahmutpaşa’da bir han esnafının hikayesini anlatır. Tolgahan Sayışman (Ali) handaki esnaflardan birinin oğludur. Ali, oldukça yakışıklı ve çapkın bir delikanlıdır. Bergüzar Korel (Gözde) ise esnafın çalıştığı hanı satın alan zengin müteahhidin, yardımsever, doğaya ve hayvanlara düşkün kızıdır. Müteahhit, esnafın çalıştığı hanı satın alır ve orayı yıkıp alışveriş merkezi yapmaya karar verir. Han esnafının bir an önce hanı boşaltmasını isteyince esnaf birleşerek bir plan yapar ve Ali’den Gözde’yi etkileyerek hanı kurtarmasını ister. Bir yardım gecesinde tanışan Ali ve Gözde birbirlerinden çok etkilenirler. Esnafında yardımıyla yapılan planlarla komik ve romantik bir hikaye başlar.

----------------------------------------------------

Filmi az önce ikinci kez televizyonda izledim. Yeşilçam tadı verilmeye çalışılmış bir film ama vasat. Konu hoş, güzel tipik bir aşk filmi konusu ancak iş senaryoyla bitmiyor. Bir an önce sonuca gidilme çabası içine girilmiş ve film boyunca hiçbir duyguyu tam anlamıyla hissedemiyorsunuz. Bu filmin sonunda cenazeden çıkan esnafın beş dakika içerisinde sevinçten göbek atması derecesine gidecek kadar hızlı ve alakasız değişimle resmen göz önüne seriliyor.

Bir emek var ortada para kazanılmak adına yapılmış havası yok ama olmamış. Ben beğenmedim. Romantik Komedi filmleri tutkunlarına ve de kafasını dağıtmak için film arayanlara önerebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder