17 Eylül 2012 Pazartesi

Şanslı Biri 2012


Vizyon Tarihi: 20 Nisan 2012
Yönetmen: Scott Hicks
Senarist: Will Fetters, Nicholas Sparks(Hikaye)
Süre: 101dk
imdb puanı: 6.2

Oyuncu Kadrosu: 
Zac Efron(Logan), Taylor Schilling(Beth)

Benim Puanım: 6.5


Filmin özeti ve filmle ilgili düşüncem:

"Herkesin kendi kaderi vardır ama herkes onu takip etmeyi seçmez. Ben takip ettiğim için şanslıyım."

Hikaye şudur; Irakta 3 yıldır asker olan Amerikalı Çavuş Logan bir baskında pusuya düşürülür ve ertesi sabah baskın yerinde bir fotoğraf bulur. Hiç tanımadığı bu fotoğraf onun şansının dönmesini sağlar ve üç kez ölümden kurtulur. Sahibini arar ama bulamaz ve kendine bir söz verir. Eve dönünce fotoğraftaki şans meleğinin kim olduğunu bulup ona teşekkür edecektir.

----------------------------------------------------

Romantik bir film için ilginç bir konu, romantiklikte zaten belli kısımlarda var. Güzel başladı, konusu ilgi çekiciydi. İyi devam etti ama sonuna doğru sıkılmaya başladığımı farkettim. Filmi de heyecan içerisinde seyredemedim. Açık ve net söylüyorum sonunu beğenmedim. Böyle filmlerde film boyunca kafanızda olay örgüsünü kendiniz oluşturursunuz ve filmin sizi ters köşe yapmasını beklersiniz. Yani sonunu tahmin edememeniz ya da hoşunuza giden bir son olması gerekiyor. Daha etkileyici bir sonu kafam da yaratmıştım ve benim sonumla kıyaslanamaz bile. Beth Clayton karakterini beğendim fakat işin içine dram girince Logan olmamış, çok donuk kaldı. Bir gençlik filminde asi çocuk rolü daha uygun olabilirdi ama buraya gitmemiş.

Kısaca güzel manzara ve güzel konu, daha güzel işlenebilirdi. Dramatik romantizm ve Zac Efron sevenler için tavsiye edebilirim. İyi Seyirler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder