8 Ağustos 2012 Çarşamba

Büyükler 2010


Vizyon Tarihi: 13 Ağustos 2010
Yönetmen: Dennis Dugan
Senarist: Adam Sandler, Fred Wolf
Süre: 102dk
imdb puanı: 5.8

Oyuncu Kadrosu: 
Adam Sandler(Leny Feder), Salma Hayek(Roxanne Chase-feder), Rob Schneider(Rob Hilliard), Kevin James(Eric Lamonsoff), Chris Rock(Kurt Mckenzie) ve David Spade(Marcus Higgins)

Benim Puanım: 8.5


Filmle ilgili düşüncem:

Büyükler, küçükken okul basketbol takımından iyi arkadaş olan ve Dört Temmuz hafta sonu için aileleriyle birlikte otuz yıldan beri bir kaç kez bir araya gelen beş erkek hakkında dur durak bilmeyen bir komedi. Kaldıkları yerden arkadaşlıklarına devam eden bu beş kişi, ilerleyen yaşın büyümek anlamına gelmediğini keşfederler.

Film 30 yıl öncesinin basket maçıyla başlıyor ve koçun ölümü sebebiyle toplandıkları cenaze töreniniyle devam ediyor.

Filmin yapımcısı Adam Sandler ve siz bunu bilerek izlerseniz filmde Sandler’ın liderliğini epey hissediyorsunuz. Yani iyi adam, iyi hikaye başarılı örnek hikayesini anlatıyor

Film çok hoşuma gitti. Uzun süredir bir komedi filminde bu kadar güldüğümü hatırlıyorum. Espriler çok kaliteli. Salma Hayek anne rolünün üstesinden gelmiş. Kuşat çatışmasının işlenmesi adı altında harika bir komedi oluşturulmuş. Hep birlikte Ağaca ve kıza sırasıyla baktıkları sahneye inanılmaz güldüm. 4 temmuz ve Amerikan bayrağı filmin bir parçası tabii ki. Amerikalılar tanıtım işini çok iyi yapıyorlar. Filmi büyük küçük herkese tavsiye ediyorum. Özellikle de gülmeyi unutmuşlara.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder