9 Ağustos 2012 Perşembe

Güzel Dedektif 2000


Vizyon Tarihi: 13 Nisan 2001
Yönetmen: Donald Petrie
Senarist: Marc Lawrence, Katie Ford
Süre: 109dk
imdb puanı: 6.0

Oyuncu Kadrosu: 
Sandra Bullock(Ajan Gracie Hurt), Michael Caine(Victor Melling), Benjamin Bratt(Eric Matthews), William Shatner(Stan Fields)

Benim Puanım: 7.4


Filmle ilgili düşüncem:

Asla gece elbisesi giyen bir FBI ajanına bulaşmayın !

Gracie Hart (Bullock), pek çekici olmayan, feminist bir FBI ajanıdır. Amerikan Güzellik Yarışması'na bir terörist saldırı ihbarı alan Federal Büro, kılık değiştirmiş bir ajanı etkinliğe katar. Ajan Gracie Hart, yakın dövüşte ve ateşli silahlı kullanmakta ustadır. Fakat, diğer yarışma finalistleriyle birlikte allanıp pullandığında üzerine yönelecek ateşli bakışlara hiç de hanımefendi gibi karşılık veremez...

Macera-komedi türündeki film, Sandra Bullock’un cazibesi ve oyunculuğu üzerine kurulu. Michael Caine ve Uzay Yolu’nun Kaptan Kirk’ü William Shatner diğer önemli rollerde...

----------------------------------------------------

Bu filme başta sıcak bakmamıştım. Çünkü Sandra Bullock ve komediyi bir türlü bağdaştıramıyordum ve filmin sadece onun üzerine kurulu olması beni biraz uzak tutuyordu. Genelde film hakkında hiç fikrim yoksa yapımcılarına bakarım. Filmin yapımcısı Warner Borus’tu. Şaşırdım, birkaç yorum okuyayım dedim fakat birinin söylediği, diğerini tutmuyordu. Açtım,  izledim ve ön yargılı olmamak gerektiğini bir kez daha anladım. Bir daha Sandra Bullock varsa asla kaçırmam. O sert imajına komedi çok yakışıyor. Çok iyi ve çok doğal bir oyunculum çıkartmış. Bir kere hiç sıkılmıyorsunuz. Komedi olarak bir alex değil ancak yine de yeteri derece de güldürüyor. Konu basit olabilir ama Sandra izletmeyi başarıyor. Komedi film ve Sandra Bullock sevenler izleyebilir. Aile ile de izlenebilir. Keyifli bir film pişman olmazsınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder